Ігрові елементи

Дидактичний кросворд
Використання дидактичного кросворду дозволяє формувати теоретичні знання, а саме: поглиблювати і розширювати їх, перевіряти рівень засвоєння нових понять і термінів, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати уміння правильно його застосовувати.
Досвід показує, що, чим більше кросвордів вирішується на уроках економіки, тим багатіше понятійно-термінологічний запас знань учнів, а, отже, вищий рівень засвоєння матеріалу. Дидактичний кросворд розвиває навички роботи з різними джерелами інформації: навчальними посібниками, довідниками, словниками, енциклопедіями.
Навчальний кросворд повинен бути простим за формою і використанням, може включати в себе ключові поняття однієї теми, глави або розділу.
Приклади  дидактичних кросвордів

Ребус
C:\Users\Игрек\Desktop\cy31ubmd.jpgРебус - зображення якого-небудь слова або цілого речення за допомогою комбінації букв, цифр, малюнків, знаків і т. д.
В основному ребуси використовуються для повторення предметних термінів.
Ми звикли, в основному використовувати ребуси вигляді малюнків. Але, щоб підвищити активність і увагу учнів під час поточного опитування я використовую числові ребуси. На уроках економіки я проводжу числові ребуси, вікторини, різноманітні конкурси, які дозволяють виявити якість знань як з окремих тем та розділів, так і за програмою в цілому.
Приклади економічних  ребусів
Економічне лото

Гра в лото допоможе учням разом думати, приймати рішення, робити вибір. Дух змагання пробуджує інтерес і стимулює творчу активність. Гру можна проводити неодноразово, і кожного разу педагог розробляють нові теми, розподіляє ролі.
Необхідно визначити , скільки команд буде брати участь у грі. Для кожної групи скопіюйте картки і підготуйте карту лото: аркуш формату А4 розділіть на 24 клітини і позначте цифрами, виділяючи кольором цифри або окремі клітини відповідного рівня складності питань. Роздайте кожній команді пакетики з картками-відповідями. Приберіть частину відповідей.
Структура відповідей: правильні (18-20); неправильні (10-20); деяких відповідей взагалі немає (4-6); чисті картки для своїх відповідей (5-7).
Я представляю  розроблені і апробовані сценарії деяких ігор, які більшою мірою відображають пріоритетність і практичну значущість економічних знань, сприяючи формуванню творчих здібностей, набуттю вмінь і навичок учнів у самостійному і продуктивному використанні знань спочатку в нестандартних навчальних, а потім і життєвих ситуаціях.

Комментариев нет:

Отправить комментарий