Уроки - ігри

Ділова гра 

Педагогічна суть ділової гри - активізувати мислення учнів, підвищити самостійність майбутнього фахівця, внести дух творчості у навчанні, підготувати до професійної практичної діяльності. Головним питанням у проблемному навчанні виступає «чому», а в діловій грі – «що було б, якби...»
Даний метод розкриває особистісний потенціал учня: кожен учасник може продіагностувати свої можливості поодинці, а також й у спільній діяльності з іншими учасниками.
Ділова гра – це контрольована система, тому що процедура гри розробляється, і коректується викладачем. Якщо гра проходить у планованому режимі, викладач може не втручатися в ігрові відносини, а тільки спостерігати й оцінювати ігрову діяльність учнів. Але якщо дії виходять за межі плану, зривають мету  уроку, викладач може відкоригувати спрямованість гри і її емоційний настрой.
                                        Рольова гра 
Рольова гра - це розігрування певних життєвих ситуацій. Вона більше нагадує театр, вирішення проблеми не основне. На відміну від ділової, рольова гра характеризується більш обмеженим набором структурних компонентів.
Уроки - рольові ігри можна розділити по міру зростання їх складності на 3 групи:
  • Імітаційні, спрямовані на імітацію певної професійної дії.
  • Ситуаційні, пов'язані з вирішенням якої-небудь конкретної проблеми ігрової ситуації.
  • Умовні, які присвячені вирішенню, наприклад, учбових конфліктів.
Форми проведення рольової гри: дискусії на основі розподілу ролей, прес - конференції, уроки - суди ( часто рольова гра «Суд над...» - вид імітаційної гри проводиться у формі «судового процесу» над негативними явищами життя сучасного суспільства, людськими пороками, аморальними вчинками.)

План-конспект уроку - аукціон


Інтелектуальні  ігри 

Картинки по запросу фото экономической викториныІнтелектуальні ігри є одним з найбільш багатих по своїм можливостям засобів активізації пізнавальної діяльності учнів. Не випадково цей вид гри активно увійшов у позакласну роботу навчальних закладів як засіб розширення кругозору, розвитку колективного мислення, креативності.
У кожній конкретній грі педагог визначає мету або комбінацію дидактичних цілей та шляхи їх досягнення, виходячи з особливостей учнів і специфіки змісту навчального матеріалу, у тому числі, місця теми в загальній системі навчального матеріалу, його зв'язків з іншими предметами, ситуації в суспільстві.
Успіх уроку-гри, на мій погляд, залежить від ряду факторів:
1. Особистість педагога - організатора гри.
2. Організація гри.
З. Використання технічних засобів і наочного матеріалу.
4. Добірка запитань для проведення гри.
5. Склад учасників гри.
Форми проведення інтелектуальної гри: економічні КВК, економічні вікторини, турніри, уроки фінансової грамотності, економічний брейн-ринг, перший мільйон та інші.
План-конспект інтелектуальної економічної гри «Економічна дюжина»
Презентація до гри «Економічна дюжина»


Комментариев нет:

Отправить комментарий